Mobili fissi di l'alberghi - Perchè u mobili di l'alberghi deve esse persunalizatu!Chì sò i vantaghji di persunalizà u mobili di l'hotel ?

1.Personalizazione di u mobili di l'hotelpò risponde à e diverse esigenze individuali di i clienti differenti.
U marketing di persunalizazione di u mobili di l'hotel segmenta u mercatu in bisogni individuali, è cuncepisce diversi mobili d'alberghi è stili di mobili d'alberghi diffirenti secondu e esigenze persunali.I cunsumatori sò unu di i diseggiani di mobili di l'hotel.Esigenze specifichi ponu esse fatte, cum'è l'abbinamentu di u culore, i specificazioni persunalizati, etc. A diversità di i mobili fissi di l'alberghi pruduciutu in u mudellu tradiziunale, ùn hè micca chì ogni inch ùn risponde micca à i bisogni, è u stilu ùn pò micca scuntrà e preferenze persunale.

2. A persunalizazione di u mobili di l'hotel pò riduce l'inventariu per i fabricatori di persunalizazione di u mobili di l'hotel.
U mudellu di marketing di persunalizazione di l'alberghi hè di urdinà è pruduce prudutti specifichi di u cliente basatu nantu à i bisogni persunali di u cliente.A vendita hè prima è poi a produzzione hè realizata.Ùn ci hè quasi micca inventariu, chì accelera a rotazione di capitale è riduce a pressione di l'inventariu di i fabricatori di persunalizazione di u mobili hotel.

3. A persunalizazione di u mobili di l'alberghi pò riduce i costi di marketing per l'imprese di mobili di l'hotel.
In u mudellu di marketing di persunalizazione di l'alberghi, l'imprese di u mobili di l'alberghi ùn anu micca bisognu di utilizà metudi di costu più altu, cum'è publicità è custruisce magazzini esclusivi per prumove a vendita per occupà u mercatu.Mentre i mobili di l'alberghi sò di qualità affidabile è prezzu raghjone, i mobili di l'hotel ponu esse venduti in modu fluidu.I pruduttori di persunalizazione di u mobili di l'alberghi facenu direttamente i cunsumatori, riducendu i ligami di vendita è riducendu diverse spese.

4. A persunalizazione di u mobili di l'hotel hè favurevule per accelerà u sviluppu di u produttu in l'industria di u mobili hotel.
In u marketing di persunalizazione di l'alberghi, i diseggiani anu parechje opportunità per cumunicà in faccia cù i cunsumatori.Hè faciule capisce i bisogni di i cunsumatori è poi sviluppà prudutti chì sò vicinu à i bisogni di i cunsumatori.Ùn creamu micca prudutti à porte chjuse, ma solu sviluppà prudutti basati nantu à a ricerca di u mercatu.In u risultatu, u mobili di l'hotel cuncepitu hà grandi limitazioni è hè difficiule di risponde à i bisogni di u publicu.

 


Tempu di post: 25-mar-2024
  • Linkedin
  • youtube
  • facebook
  • twitter