Cumu sceglie Blockboard è chì sò i metudi di compra?

1.In a decorazione di a casa, assai di sti materiali sò usati per fà mobili.Quandu compra, pudete tuccà a superficia per vede s'ellu ci hè qualchì burrs.Blockboard d'alta qualità ùn hà micca un fenomenu di sovrapposizione o separazione evidenti, è hà un seccu, lisu, è senza irregolarità à u toccu.U blockboard di qualità povira, invece, hà bavature nantu à a superficia è hè faciule di cutà quandu si toccu.
2. Verificate s'ellu a superficia di u grande bordu core hè pianu, è s'ellu ci sò deformazioni, bolle, dents, o warps.Saw open the blockboard in situ o durante a custruzzione per osservà s'ellu i bars core internu sò uniformi è puliti, è u più chjucu u gap, u megliu.A larghezza di u core di u bordu ùn pò esse più di 2,5 volte u gruixu, altrimenti hè propensu à a deformazione.Quandu compra, pudete sceglie liberamente un pezzu di blockboard per osservà se a so superficia hè liscia è plana, è s'ellu ci sò difetti evidenti cum'è bolle.Hè u spessore di i so pannelli laterali uniforme è s'ellu ci hè un fenomenu cavu.I pannelli di blockboard d'alta qualità sò etichettati cù struzzioni dettagliate di u produttu, etichette di livellu di prutezzione ambientale è etichette anti-falsificazioni, mentre chì i pannelli di blockboard miscellanei o di bassa qualità ùn anu micca etichette o a produzzione di l'etichetta hè simplice è ruvida.
3. In u prucessu di pruduzzione di tali prudutti, un pocu di cola deve esse aghjuntu per aumentà a viscosità è a durabilità di u pruduttu.Dunque, quandu sceglite, pudete sente u blockboard vicinu per vede s'ellu ci hè un odore irritante.Ùn ci hè micca un odore pungente, chì indica chì u blockboard hà una bona prutezzione ambientale.Se l'odore hè pungente, indica chì u cuntenutu di formaldehyde di stu blockboard hè altu è ùn hè micca cunsigliatu per cumprà.Blockboard avanzatu adotta un adesivu di resina ecologica di alta resistenza, chì hè fermamente ligatu è hà una alta forza di legame, chì risponde à i requisiti di prutezzione ambientale di livellu E0, è liberu da a contaminazione di formaldeide.
4. Prestate attenzione à a marca di u fabricatore, l'indirizzu di a produzzione, l'etichetta anti-falsificazione, etc. Allora verificate s'ellu a quantità di liberazione di formaldehyde in u rapportu di prova di u produttu hè qualificata.Grandi schede core prudutte da i fabbricanti legittimi averà rapporti di teste, chì cuntenenu dati di teste di formaldeide.U più bassu u valore di test di formaldehyde, u megliu.L'arrangementu di e barre di core hè pulito?U più chjucu hè u spaziu in u mezu, u megliu.


Tempu di Postu: Mar-11-2024
  • Linkedin
  • youtube
  • facebook
  • twitter