Mobili d'alberghi persunalizati - Classificazione cumpleta di Mobili d'alberghi

1. Divide da funzione usu.Mobili di l'alberghi generalmente includenu mobili di stanza d'alberghi, mobili di salottu d'alberghi, mobili di ristorante d'hotel, mobili di spazii publichi, mobili di cunferenza, etc. Mobili di stanza d'alberghi sò divisi in mobili di suite standard, mobili di suite d'affari, è mobili di suite presidenziale secondu diverse specificazioni di stanza.

2. Sicondu u stilu di decoru di u mobili hotel, pò esse divisu in mobili muderni, mobili postmoderni, mobili classici europei, mobili americani, mobili classici cinesi, mobili neoclàssichi, mobili decorattivi novi, mobili pastori coreani è mobili mediterranei.

3. Sicondu u tipu di scala di l'alberghi, hè divisu in mobili d'alberghi di stella, mobili d'alberghi di catena, mobili d'alberghi d'affari, mobili d'alberghi tematichi, mobili di casa in casa, è mobili d'appartamenti in stile hotel.

4. Furniture hè divisu in mubiglia di quadru, mobili panel, mobili molle, etc., secondu u so tipu strutturale.

5. Pò esse ancu divisu in dui categurie: mobili mobili è mobili fissi.

U mobili d'attività si riferisce à u mobili mobili chì ùn hè micca fissatu à i muri o pavimenti in un hotel;In u nostru sensu tradiziunale, mobili.In generale, hè custituitu da i seguenti mobili: lettu d'albergu, toletta, tavulinu, armadiu per bagaglii, armadiu TV, armariu, sedia di divertimentu, tavulinu, etc.

U mobili fissu si riferisce à tutti i mobili di lignu in un hotel, eccettu i mobili mobili, chì sò strettamente adattati à u corpu di l'edificiu.Ci sò principarmenti: pannelli di design di tettu in legnu, porte è cornici di porte, finiture di schermi di testata, pannelli di carrozzeria, scatole di cortina, battiscopa, scatole di tenda, armadi fissi, armadi per liquori, mini bar, lavelli, portasciugamani, linee di tenda, ventilatori, linee di u tettu, è cunghjetti di luce.

Ùn importa micca u tipu di hotel hè, u mobili di l'hotel hè indispensabile.In quantu à u disignu di persunalizazione di l'alberghi, a moda hè un tema eternu, per quessa, quandu persunalizà u mobili, hè necessariu di cunfurmà cù a tendenza di a moda, ancu superà a tendenza di a moda, è diventa una parte di l'industria di a moda.Questu ùn deve micca solu e preferenze è l'opinioni di i clienti, ma ancu u sensu di a moda di i diseggiani.In generale, a creatività di i diseggiani hè urigginatu da parechji aspetti di a vita, micca solu cù i tendenzi, ma ancu avè una forte cunnessione cù i cambiamenti in l'abitudini di vita umana.Integrazione di moda è praticità in a persunalizazione di u mobili di l'hotel.


Tempu di post: 29-Jan-2024
  • Linkedin
  • youtube
  • facebook
  • twitter