Strategia di cuncepimentu è di stallazione per i pruduttori di mobili d'alberghi

Durante u prucessu di assemblea, pudete scontru parechje dumande inesperu, è ci sò ancu assai posti per attente à durante u prucessu di assemblea in a fabbrica di mobili di l'hotel.Prima di dì una suluzione, per piacè ricurdatevi chì i mobili tipici di l'alberghi di pannelli (di solitu senza alcunu aspettu, struttura di lignu pura) ponu esse assemblati DIY, ma solu limitatu à qualchi mobili di club, cum'è scarpi di scarpi, picculi sedi, etc.Articuli di grande mobili, mobili club di legnu solidu, è forsi mobili cù apparenza assai cumplessu, cum'è grandi armarii, armari di lobby, etc., ùn sò micca adattati per l'assemblea DIY in Chengdu Personnel Examination, a priscinniri di a marca di mobili.
1. Quandu l'assemblea, l'attenzione deve esse pagata à u mantenimentu di l'altri aspetti di a casa, perchè u mobili di u club di stallazione fissa hè di solitu u puntu di ingressu finali durante u prucessu di decorazione di casa (s'ellu ùn hè micca decoratu, hè ancu più impurtante di mantene l'articuli in u locu). a casa).Dopu chì u mobili di u club hè assemblatu, deve esse puliti.L'uggetti chjave di mantenimentu sò: pavimenti (in particulare pavimenti in legnu solidu), cornici di porte, porte, scale, carta da parati, lampade da parete, etc.
2. Un altru aspettu impurtante di a dicurazione di u club tipu di bordu hè, sicuru, di seguità personalmente u prucessu di assemblea è vede s'ellu ci hè qualchì danni durante u prucessu di assemblea.Originariamenti, ùn ci era micca assai dubbitu nantu à questu, cum'è i travagliadori di l'assemblea sò sperimentati è assai attenti.
3. Assemblamentu di cumpunenti di hardware cum'è manichi è manichi: Hè impurtante di determinà a pusizione di l'assemblea, chì deve esse à l'altitudine o pusizioni più adattata per u cliente, piuttostu cà solu di fucalizza nantu à l'estetica.Per esempiu, u manicu di un gabinettu di pendu o un armariu d'altura deve esse assemblatu sottu à a porta, mentre chì u gabinettu chjucu di un armariu di pavimentu o un desk deve esse situatu nantu à a cima.
4. Attenti à mantene a limpezza: Questu hè particularmente impurtante perchè u mobili persunalizatu hè diversu da u mobili finitu.Parechje cose sò assemblate è cumpletate in u clubhouse, è ci deve esse qualchì perforazione, tagliu, è altre operazioni, cusì ci sarà inevitabbilmente qualchì serratura è polvera generata.


Tempu di post: 13-mar-2024
  • Linkedin
  • youtube
  • facebook
  • twitter