U rapportu mostra ancu in 2020, cum'è a pandemia hà strappatu u core di u settore, 844,000 impieghi di Viaghju è Turismu sò stati persi in tuttu u paese.

A ricerca realizata da u Cunsigliu Mundiale di Viaghju è Turismu (WTTC) hà revelatu chì l'ecunumia egiziana puderia affruntà perdite ogni ghjornu di più di 31 milioni di EGP se ferma nantu à a "lista rossa" di viaghju di u Regnu Unitu.

Basatu nantu à i livelli di 2019, u statutu di l'Egittu cum'è un paese di a "lista rossa" di u Regnu Unitu poserà una minaccia significativa per u settore di Viaghji è Turismu in lotta di a nazione è l'economia generale avvisa WTTC.

Sicondu i figuri pre-pandemia, i visitatori di u Regnu Unitu rapprisentanu cinque per centu di tutti l'arrivati ​​internaziunali in entrata in 2019.

U Regnu Unitu era ancu u terzu più grande mercatu di fonte per l'Eggittu, solu ghjustu daretu à a Germania è l'Arabia Saudita.

Tuttavia, a ricerca WTTC mostra chì e restrizioni di a "lista rossa" impediscenu à i viaghjatori di u Regnu Unitu di visità l'Egittu.

WTTC - L'ecunumia egiziana face pèrdite ogni ghjornu di più di 31 milioni di EGP à causa di u Statu di Lista Rossa di u Regnu Unitu

L'urganizazione di u turismu glubale dice chì questu hè dovutu à i timori nantu à i costi supplementari incorsi in una quarantena di hotel caru per 10 ghjorni à l'arrivu in u Regnu Unitu, è e teste di COVID-19 costose.

L'ecunumia di l'Egittu puderia affruntà un drenu di più di EGP 237 milioni ogni settimana, equivale à più di EGP 1 miliardi ogni mese.

Virginia Messina, Vicepresidente Senior è CEO Interim WTTC, hà dettu: "Ogni ghjornu chì l'Eggittu ferma nantu à a "lista rossa" di u Regnu Unitu, l'ecunumia di u paese face perde milioni solu per a mancanza di visitatori di u Regnu Unitu.Sta pulitica hè incredibbilmente restrittiva è dannosa postu chì i viaghjatori da l'Egittu facenu ancu a quarantena obligatoria di l'hotel à un costu enormu.

"A decisione di u guvernu britannicu di aghjunghje l'Egittu à a so 'lista rossa' hà un impattu massivu micca solu nantu à l'ecunumia di a nazione, ma ancu di e millaie di Egiziani ordinari chì si basanu in un settore di Viaghji è Turismu prosperu per a so sussistenza.

"U lanciu di a vaccinazione in u Regnu Unitu hà dimustratu un successu incredibile cù più di trè quarti di a pupulazione adulta doppia pisata, è u 59% di a pupulazione tutale hè cumplettamente vaccinata.A probabilità hè chì qualcunu chì viaghja in Egittu seria inoculatu cumplettamente è per quessa pone un risicu minore.

"I nostri dati mostranu quantu hè impurtante u Viaghju è u Turismu per u paese, è quantu hè criticu per u guvernu egizianu di rinfurzà a vaccinazione per avè una chance di ricuperà stu settore vitale, chì hè fundamentale per l'economia di u paese. ripresa."

A ricerca di u WTTC mostra l'impattu drammaticu chì COVID-19 hà avutu in u settore di u Viaghju è u Turismu egizianu, cù a so cuntribuzione à u PIB naziunale chì hè cascata da 505 miliardi EGP (8,8%) in 2019, à solu 227,5 miliardi EGP (3,8%) in 2020.

U rapportu mostra ancu in 2020, cum'è a pandemia hà strappatu u core di u settore, 844,000 impieghi di Viaghju è Turismu sò stati persi in tuttu u paese.


Tempu di post: 28-aug-2021
  • Linkedin
  • youtube
  • facebook
  • twitter